07 februar 2011

1. Dag

Et billede af dig selv
Venter På Vin
Billede fra efteråret 2010 iført palietter og ondt i hovedet næste dag.

Nævn 5 random facts om dig selv:
1) Jeg er, mere eller mindre, læbepomade-afhængig. Labello, Rosebud Salve,Vaseline, Carmex, 8hour cream, you name it - I got it. Jeg har altid en på mig, og gerne forskellige at vælge imellem i tasken. Skulle det en sjælden gang ske, at jeg kommer afsted uden farer jeg i flint og prøver desperat at anskaffe en erstatning.

2) Jeg har indtil videre boet seks forskellige steder, og om lidt sniger vi os op på syv steder.

3) Jeg kan ikke fordrage Nutella og rødbeder.

4) Jeg skulle have været opkaldt efter min oldemor, men min mor skiftede mening i sidste øjeblik. Det var måske alligevel meget godt.

5) Jeg har en svaghed for gamle musicals.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar