26 september 2009

Lørdag as always

Jeg elsker virkelig min American Apparel sweatshirt. Især når man bare har lyst til at gemme sig væk. For sådan har jeg det nemlig. Hvis der var et kæmpe hul ved siden af mig, ville jeg flyve med lynets hast ned i det. Især hvis det var et hul, som på magisk vis kunne zappe mig væk fra virkeligheden. Der kommer til at gå et seriøst langt stykke tid før jeg drikker shots igen. Puha. Jeg kan virkelig ikke lide at fornærme, såre og generelt være en idiot overfor de mennesker jeg elsker så f**** højt. Gosh main, især når man nærmest ikke selv er herre over sin egen krop. For fanden altså. Hvorfor skal jeg altid lukke så meget lort ud?? Mig og min store mund. Min hjerne og mund arbejder overhovedet ikke sammen. Jeg kan ikke blive ved med at sende åndsvage beskeder. Kingsize Marabou anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar