28 september 2009

Når jeg virkelig er træt, udmattet og generelt helt færdig, er noget af det bedste jeg kan gøre for mig selv, at tænde min Ipod. Jeg skal allerhelst høre Sea of love med Cat Power. Samtidig skal jeg ligge under dynen, drikke grøn the og masser af vand. Mine hænder skal være smurt índ i håndcreme fra Dr. H (kan stadig ikke udtale det navn), og mit hoved være gemt væk i olie fra Nuxe. Nu lyder jeg næsten som en hippie eller helsefreak, men det er jeg altså ikke. Men det får mig altså til at slappe af. Især efter en dag som i dag. Jeg var på skolen til 15.30, selvom jeg intenst prøvede at slippe afsted noget før. Lykkedes tydeligvis ikke. Cyklede til min Oldemors fødselsdag, men min kæde valgte self at springe af på halvvejen. Yay. Så måtte ellers pænt trække resten af vejen. Brugte ellers resten af eftermiddagen og aftenen på at spise, spise og smalltalke. Mums, lagkage. Self blandet med nogle ekstremt irriterende små børn. Ggrrhh. Endte altså her hjemme med en gigantes bunke lektier, som nu er færdige. Jeg drømmer mig væk til London... Nightie Night d'´damer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar