11 oktober 2009

It feels like sunday morning...

...men i virkeligheden er det Søndag eftermiddag, og jeg burde nok gå igang med at ordne nogle af de ting, som jeg skal nå. Meeeen jeg skulle jo lige se lidt Gossip Girl og spise noget frokost først, ikke? Har desuden været på arbejde i 16 timer i den her weekende (?) ...shouln't be legal. Heldigvis smuttede jeg lige en tur ned til min Mormor&Morfar efter arbejde i går, hvilket betyder mad, kage, hygge og mad igen. Guf Guf Guf. Nu sidder jeg og kigger ud over alt for meget rod. Det skal nok ryddes op før familien DK rykker ind igen. Det bliver nok først engang i aften. Yippie!! Til den tid er jeg nok smuttet. Har tænkt mig at krybe under dynen og se film med frk. BFF, hvis alt tillader det. Burde nok smutte ned efter noget B&Js til os... tænke tænke. Først skal der cleanes og i morgen kommer Fåret. Moderelateret indlæg følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar