06 oktober 2009

The winner takes it all.....

????

.....og måske alligevel lidt for meget. Meeeen jeg havde altså opbygget en mindre (gigantisk) behov for at shoppe. Jeg kunne virkelig ikke holde mig i skindet. Såe ender med en pose fuld af Mulberry pung og det lææææækreste halstørklæde fra TWO DANES. Hvis du ikke kender mærket endnu er det på tide. De lækreste strik og basis varer. Mums.
Jeg kom senere til at overveje hele Mulberry situation igen. Så den ryger altså tilbage. Til gengæld fandt jeg min elskede Donna på Trendsales, og slog til! Tasken bliver sendt afsted i morgen, så den er ved mig inden fredag. Mon ikke den skal luftes til KulturNatten? Så nu er jeg en flad, men glad, tilfreds og hoppedansende studerende. Det er vist også BFFs skyld, at jeg overhovedet nåede at få fat i tasken. Jeg kan bare aldrig tage mig sammen og tage en beslutning, typisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar