02 november 2010

Ad.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg er blev syg. På den "rigtige" måde den her gang for, at det ikke skal være løgn. Havde ellers planer om at tage i skole i dag, men blev nødt til at tage til lægen. (..Så er den altså slem) Fik ellers konstateret halsbetændelse og stukket en recept i hånden. Trøstede mig selv og min apotekspose med noget Baresso to-go. Så jeg har bare tullet rundt herhjemme idag. Jeg kan hverken sove eller spise normalt. Jeg aner ikke hvad jeg skal foretage mig, hoster konstant. For en vaskeægte food-lover som mig selv, er det altså svært at nøjes med flydende kost. Det mætter altså bare ikke på samme måde, æv.
Jeg var så heldig at få sygebesøg. Bliver ekstremt hurtigt så satans rastløs. Jeg er heldigvis så heldig at have en bedsteveninde, som er fløjtende ligeglad med hoste og små øjne. Jeg fik lov til at have venindetid under dynen med varm the og Breakfast at Tiffany's. Det var fantastisk. Især når det føles som om ens hals er ved at løbe væk. Eller bare rive sig fri fra resten af ens korpus.
I morgen er det OD-dag, hvilket vil sige at der også er Natværk. En veninde har endda fødselsdag i morgen, men det bliver hverken til bytur eller fødselsdag for mit vedkommende. Lorte sygdom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar