15 november 2010


Jeg sidder lige pt på min seng. Jeg er knaldhamrende sur på mig selv, og generelt frustreret.
1. Jeg skulle aldrig have valgt MatematikB. Hader hader hader, at jeg ikke forstår noget, og endnu mere, at det er absolut intet jeg forstår.

2. Til gengæld synes jeg det er lidt sjovt at fange frustreret Jeg i at hoppedanse en lille smule midt i lektiecafé, fordi man endelig var i stand til at løse en opgave på egen hånd. Lorte logaritme regneregler.

3. Jeg lever for weekenderne. Og 2x Tobby inden for to uger.

4. Jeg kan slet ikke forholde mig til den fact, at jeg om under 4 måneder skal have pakket mit værelse / liv sammen for at rykke teltpælene op og flytte til Brønderslev (????!?!?!?!).

5. Jeg kan endnu mindre forholde mig til, at hele mit liv ikke automatisk hopper på toget og flytter med.

6. Jeg ville ønske, at jeg var i besiddelse af forældre, som havde pengene til at sende mig på højskole. (Confession, troede virkelig aldrig, at den dag skulle komme).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar