09 december 2010

-12 grader.

Photobucket

Jeg er hjemme igen efter at have slæbt fem poser og et styks oversize taske med diverse pakkenelliker gennem sneen. Poser + taske må vente med at blive pakket ud til i morgen, nu står den på Funny Face og te. Kusmi te for at det ikke skal være løgn. Jeg er så heldig at have en mor, som synes det er helt ok at give overpris for te, bare fordi hendes teenagedatter er obsessed. Men pointen er, at det smager godt, og det var en genial adventsgave. Det er jo det vigtigste ikke?
I morgen afslutter min gruppe og jeg AT5 med en fremlæggelse. Det har været en virkelig hyggelig uge uden afleveringer, men til gengæld med søde mennesker og overload af julesmåkager. Så skal weekenden ellers sættes i gang med en julefrokost. Lækkert.
Nøj, hvor er det dejligt at være hjemme igen. På mit alt for rodede værelse. Heldigvis er jeg indenfor,temperaturen falder jo til -12 grader i nat. Det er helt åndsvagt. Når man nu engang bor i DK, og helst vil undgå at fryse tæerne af, priser man sig lykkelig for oversize halstørklæde og Timberland støvler. Ja'dak.
Ps. Jeg venter pt på to pakker med lækkerier. Kom jul, kom sne, kom gaver! (Det ene punkt er der hvert fald styr på).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar