07 december 2009

Der er så stille nu

Jeg har haft en underlig, men god weekend. Jeg nåede både at hygge, komme i byen, lave lektier, være til suprise-party, arbejde og bage pebernødder. Effektivitet siger jeg bare! Nu er det mandag igen, og ugen blev skudt i gang med en 3timers lang fællestime. Gys, det var ikke specielt interessant i længden. Vi skal lave AT om performance, så det skal nok blive godt.
Jeg har kun købt 2½ julegave, og jeg føler mig sindsygt bagefter. Tror resten bliver købt engang i næste uge, så er det alligevel lige op over. I år omprioterer jeg mine gavekøb. Jeg har egentlig ikke behov for at bruge penge og tid på mennesker, som ikke ser noget i at bruge tid og energi på mig. Til gengæld er der så andre mennesker, som får en større gave i år.
I aften skal jeg i teateret. Jeg føler mig sygt kulturel lige pludselig, men jeg glæder mig faktisk. Plus, at julen virkelig er kommet nu. Jeg er officelt kommet i julestemning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar