12 december 2009

Saturday night fever!

Faldt over den på Vilas onlineshop til 250kr. Den er både med puf puf ærmer og skulderpuder. Tror den vil være fin til hverdag med et par leggins, men samtidig kan den nemt styles op med nogle smykker og et par heels. Helt klart et godt all-around køb. Den fås både i sort og nude og kan købes her.
Nu er 15 ud af de 21 timers working weekend overstået, og jeg er godt smadret. Sidder i mine daisy pants og ser tema-aften på DR2 om sko! Det er virkelig godt. ZAP. I morgen ringer vækkeuret klokken 5.20. Jeg skal til julehygge i morgen eftermiddag, og mon ikke det bliver til en tur i biffen om aftenen. Sagde nogle Coco Chanel??! Desuden føler jeg mig meget forkælet lige nu. Min moster kommer hjem fra ferie i morgen, og hun bringer gaver med sig. Stay tuned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar