30 december 2009

Juleferie



Jeg har haft en rigtig hyggelig uge i selvskab med min bedste veninde, Sabrina. Vi har sovet (meget), luret udsalg, leget med Barbie i selvskab med min smukke lillesøster og ellers bare slappet af. Det har været helt fantastisk bare at slappe af uden at skulle tænke på noget. Dejligt indimellem julehygge og nytårhejs. Nu er jeg lige kommet hjem fra vores måneskinstur.
Vi var i biffen og se "The imaginarium of Dr. Parnassus". Nøj, for en besynderlig oplevelse. Filmen var rigtig godt lavet, og Heath Ledger var *host* mega *host* lækker *host*. Men det var hverken til at finde hoved eller hale i handlingen. Funny though. Mega tragisk hændelse indfandt da mine beloved Daisy pants gik til under kælketur. Smart valg af tøj, Mai!
Nu har jeg modtaget min fiberwig og et forsinket svensk julekort fra det dejlige Får. I morgen er det nytårsaften, og jeg ved stadig ikke hvad jeg vil. Men det bliver hvert fald i selvskab med en virkelig dejlig person.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar