28 september 2010

FFS.

Har brugt det første af aftenen på at lege tutor i, who should have thought, TYSK! Jeg burde sidde med den mest fantastiske følelse, og bare pløje mig gennem mine egne lektier. Sådan har jeg det bare ikke. Sidder med en fandens til dårlig smag i munden. Jeg kan ikke lide at sidde over for en 14år tøs, som mildest talt er hamrende ligeglad med sine lektier (..og til et vis punkt, skolegang). Jeg nægter at blive brugt som en levende version af Google Translate, og da slet ikke blive sendt retur med et suk og nogle øjne i loftet. Jeg ved ikke om det bare var mig, som var ekstremt underlig, men hvordan kan man bare være ligeglad? Hvordan kan man ikke ville yde noget selv, når et andet menneske giver sig tid til én? Til allersidst synes jeg, at det er synd. Virkelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar