10 september 2010

Thursday night.




Photobucket
Photobucket
Kjole med det fineste print som jeg vist bliver nødt til at anskaffe mig.

Photobucket
Vi drak guld øl og spiste mums lækker Summerbird chokolade.
Photobucket
...mødte mennesker, som vi rent faktisk kendte.Photobucket
Jeg forelskede mig i Marianes jakke fra Lindex.

Torsdag aften var jeg til Weekdays åbningsfest sammen med Maja. Vi mødte med Mariane + veninde derinde, og havde jeg genial aften. Jeg fandt hvert fald nogle items, som gerne må flytte ind hos mig. Der var bestemt heller ikke sparet på fashionable mennesker. Så alt i alt en meget vellykket aften.
Jeg er lige faldet død om på sofaen efter at have travet Århus tynd hele eftermiddagen + aftenen med D. Der røg intet med hjem (udover en meget trist Mai, som formåede at bibeholde sin værdighed. Var ekstremt tæt på at miste hovedet, køre kortet igennem og blive den stolte ejer af strikken fra Stine Goya), men spiste gigantes burger på den hyggeligste cafe. Nu sender de Ghost, og jeg mangler sådan set bare en cola light... Hav en god fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar