18 september 2010

Wunderschön!

PhotobucketPhotobucket

Jeg ligger på min seng. Fuldstændig færdig, og har udviklet et par virkelig flotte sorte rander under øjnene. Min ankel er dejlig hævet efter noget, som nemt kunne være endt ud i et rullefald engang i nat. Klynke klynke. Ej, jeg havde en rigtig god aften/nat i går. Jeg startede hos D. sammen med (næsten) alle pigerne fra min klasse. Hoppede så ellers videre i byen (alene) midt på aftenen, for at mødes med de andre på Studenterhuset. Vi fik hørt Blue Van, igen, og det var amazing! På trods af overfyldt sal, og meget svedig pubertetsdreng ved siden af mig, så var det virkelig godt! Vi endte i byen. Jeg elsker virkelig sådan nogle aftener. God musik og alle de bedste mennesker.
Jeg har brugt dagen i dag på absolut intet. Bogstaveligt talt. S. og jeg har set dyner hele dagen i selvskab med hjemmelavet brunch og en stak film. Me like! Tror jeg vil sove om lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar