23 november 2009

Der er ved at gå rigtig jul i den nu. Hele byen er næsten ved at være pyntet op, den obligatoriske "julevogn" med div goodies er kommet, og der er u-landskalendere all over the place. Det værste af det hele er at jeg faktisk slet ikke har noget imod det. Jeg elsker jul. For mig er det stort set den bedste tid på året (stærkt forfulgt af sommer). Hele stemningen og alle traditionerne. Hjemme hos er det sindsygt langt ude. Hjemmebagte pebbernødder over det, jule/nisselandskab gone wild, julestue og self sal vi selv ud og fælde vores juletræ. Mange vil måske sige det er langt ude, og de fleste fatter ingen ting når jeg begynder at tale om det. Men jeg glæder mig virkelig til december. Jeg tror jeg skal have fingrene i Brødrene Mortensens jul på DVD. All time favorite julekalender. Uh, de sange er guf! Mener den koster 100kr i Stereo Studio??
Den kan jeg så hapse i dag, og starte stærkt ud med et par afsnit i aften. I eftermiddag smutter jeg ind til byen for at mødes med min Moster og min lille fætter. De tager til Thailand på fredag, så vi skal lige have drukket noget varm kakao og så er de ellers good to go. Nøj, hvor ville jeg gerne ned i varmen, men hvor er det bare et dårlig timing. Hvorfor lige i december??!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar