26 november 2009

My favorite gals part #3


og ja, jeg er klar over den fantastiske billedekvalitet. God bless Paint!

Nu når man hverken bor tæt på Topshop, Strøget, Bruuns Galleri eller Urban Outfitters er der knap så meget at komme efter shopping wise. Så er det jo bare så fantastisk, at jeg har mine to favorites ekstremt tæt på mig. De er über fashion, og samtidig de mest "nede på jorden" mennesker jeg nogensinde har mødt. Jeg kan grine med dem, og vi kan snakke om alt mellem himmel og jord. Selv hvis jeg skriver klokken tre om natten. Jeg ved, at selvom vi måske har haft et skænderi bliver alting godt igen. Måske har man fucket tingene helt op, men alligevel ved man hvem man skal ringe til når der er et problem. Så er der tale om ægte venner. Venner, som ikke er fordømmende, ligeglade eller ikke tilstede. For vi kan ikke undvære hinanden. Vi bliver nød til at tale sammen, ellers kan man alt for hurtig mærke, at der mangler noget.
I næste uge rykker vores lille trekløver alene ind hos min Mormor og Morfar. De er smuttet væk til lidt solskin, så jeg tror på, at det bliver rigtig hyggeligt. Vi skal snakke, drikke smoothies, se film og snakke alt for meget gossip. Jeg glæder mig som et lille barn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar