30 november 2009

Det´ jul.. altså næsten.

Så har jeg officelt købt mine tre første julegaver. De to af dem til min lillebror og lillesøster. Den sidste er faktisk til mig selv, men min søde mor ringede beende til mig og spurgte om jeg ville bestille min egen gave. Det var altså Topshop sailor jakken, as seen on Alexa Chung, hun talte om. Om jeg ville??! Self, jeg har savlet og fablet om den i flere måneder nu. Så wunderschön julegave comming my way. Plus den fact, at vi fik besøg af min far. Han kom med 1. december gaver til os alle tre. Kan man mon tale om forkælelse?? Sødt er det hvert fald.
Vi er desuden kommet godt i gang med vores hygge-/nykke-uge. Vi spiser æbleskiver, ser film og snakker. Mmmmh, vi fik god aftensmad. Pasta med pasta og dolmio. Mums, det var´virkelig mums. Nu vil vi smutte under dynen, drikke the og se Twilight. Måske er filmen ikke über fantastisk, men det er altid en undskyldning for at savle over mr. Pattinson. Og nu ligger Frk. D død på sofaen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar