10 november 2009

What's that you got honey?


Det er egentlig ikke fordi jeg har det største make-up forbrug til daglig. Normalt bliver det bare til lidt mascara, concealer og evt. pudder. Synes alligevel, at jeg lige ville vise mit basis dullegrej (hvorfor elsker jeg bare det ord?), dog uden den mystisk forsvundne Eight Hour Creme. Hvor var det lige, at jeg lagde den??! Nå, men indholdet er altså:
- MAC primer
- MAC studio fix fluid SPF 15
- NUXE olie
- Clinique innocent peach blush
- Youngblood mineral rice setting powder
- Clinique high impact mascara
- YSL touche éclat
- YSL mascara
Jeg sidder lige nu med "Alt for damerne" og den obligatoriske grønne the. Hvad sker der lige for at man næsten bliver afhænig af det skidt?! Jeg lyder som en 45årig helsefreak ved navn Britta. Hurra! Men ville altså virkelig gerne læse artiklen om modeblogging/bloggere. Kan btw stærkt anbefales. Generelt er bladet helt anderledes end jeg troede. Det er ikke kun mad-/strikkeopskrifter og brevkasser for desperate hjemmegående husmødre. De har endda en side dedikeret til Balmain, så er der altså noget ved det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar