02 januar 2010

I 2010 vil jeg:

1) Droppe overdrevne mængder alkohol (Især blanding beståede af: Gajol, Asti og Russisk vodka), på samme tid vil jeg også undgå, senere, uønskede samtaler og afsendte beskeder.

2) Tilbagesende min GHD-styler, som er meget i stykker helt uden grund.

3) Undgå tilsyneladende meget skinger høj og frustrende stemme.

4) Tage skole og generelt alt skole relateret arbejde seriøst.

5) Blive skinny bitch i samarbejde med all time favorite.

6) Positivitet all over the place. Dvs ingen killer eyes til folk, som dybest set ikke fortjener det. Inderlig undskyldning....

7) Forstå at bruge 'to become'. Fatter det simpelt hen ikke, eller, tjaaa, jooo. Har forudsaget en række uheldige hændelser gennem tiderne.

8) Lave investeringer i stedet for alt for mange halv grimme køb, som alligevel ender i kasse under sengen.

9) Opdatere mit SMS sprog og system generelt. Kan simpelt hen ikke få mig selv til at skrive hjerter, skatte-endelser und zu weiter. Ser super fedt ud når andre gør det, meeeeen kan bare ikke! Har prøvet, lykkedes ikke... Synd..

10) Rejse til henholdvis London, Ibiza og NYC! -as if.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar