05 januar 2010

Ork altså.


Jeg har tidligere omtalt kjolen fra Acne. Mener og synes stadig, at den er über fantastisk, men har desværre ikke plads i budgetet til at bestille hjem. Verdammt, stakkels studerende lille mig. Men, long story short, fandt kjolen fra Aqua Couture på ASOS og troede, at jeg havde fundet det perfekte alternativ (-til min urealistiske drøm). Meeen...
..en af de ting jeg virkelig godt kan lide ved kjolen, udover den fantastiske draperede ryg self, er faldet og enkeltheden ved forstykket. Så da jeg kom til at se budgetsudgaven forfra, ændrede jeg fluks min mening. For mig ligner det en strandkjole. Det er da måske også fint nok, men slet ikke til det jeg havde tænkt mig at bruge kjolen til. Så lidt for den drøm.
Kjolen fra Acne fås her til 2395kr.
Kjolen fra Aqua Couture fås her til 661kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar