14 januar 2010

Onsdagspakker



Da jeg kom hjem i går, fandt jeg et lille bjerg af pakker på min seng. Udover de to ovenstående ting var der også en lille pakke fra Fashionology.... desværre ikke til mig selv. Ellers nogle fine ting, sørgeligt. Men nu sidder jeg med min fine fine pallietbluse i hænderne. Den er er ren silke, og er så fin af en vintage bluse at være.

De sidste par dage er gået med skole og arbejde. I weekenden skal jeg igen arbejde, og til Musik-festival, begge ting både fredag og lørdag. Lørdag aften spiller en fra min klasses band, Möwe, så vi tager allesammen derud for at høre dem. Tror det bliver rigtig godt.

Og så må det altså gerne meget snart blive sommer. Jeg vil have festival, blomstrede kjoler, iskold asti og mokaï NU! Og så tror jeg sørme også, at turen går til Aarhus til Pop Revo i år...

2 kommentarer:

  1. Det er ikke noget du tror, det er noget du fucking ved!!! :D

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig dear. Müsser :D

    SvarSlet