05 januar 2010

Tre ting - blogleg

Jeg blev tagget i den famøse blogleg, som efterhånden har cirkuleret rundt i et stykke tid. So here it goes...

3 ting jeg husker, som var det i går:

- Natten/morgenen før jeg tog til London i sommers. Helt fantastisk oplevelse. Især fordi, at jeg kunne glæde mig og dele det med en som betyder rigtig meget for mig. God oplevelse.

- Indsættelsen af Obama. Det var lige til at tude over. Sad of "shhhh'ede" på alt og alle. Må virkelig have været træls at høre på.

- Da elskede Mr. Wang ankom.

3 ting jeg ikke kan lide:

- Rødbeder. Adr adr adr, kan virkelig ikke få dem ned, puha.

- Gyser-/skræmme-/splatterfilm. Kan ikke sove efter endt film. Meget overtroisk når det kommer til sådan noget, desværre.

- Folk, som vælger at tale ned til andre. Vi er lige (-ikke Jesus??, haha)

3 blogs jeg besøger dagligt:

..og 117 andre.

3 ting jeg godt kan lide:

- At køre i tog. Helst hvis man har en at ligge op af, men også helt okay med en bog og Ipod i ørerne.

- At sidde i sengen begravet i dyner, mens jeg spiser B&Js og ser SATC med min bedste veninde (-efterfulgt af cupcake fight).

- Oldschool Madonna.

3 sange jeg hører for tiden:

- The Raveonettes - Candy

- JayZ ft. Alicia Keys - Empire State of Mind (Kan normalt ikke fordrage hip hop/rap eller det, der ligner, men den her sang har virkelig følelsen over sig)

- Oasis - Some might say

3 TV-programmer jeg følger med i:

Gossip Girl
SATC (tæller det??)
It's on with Alexa Chung!

3 bloggere jeg udfordrer:

Sabrina fra Addiktin, Emilie fra Rodeskuffen og self de über (dejlige) fashionable tøser fra The Lips !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar